Jare/Iguana |
16.02.1995 |
Эффект волн на воде.
Very cool 3d-waves (like water).
More info... |
1k |
|
Hackurd |
01.03.1998 |
Объяснение красивого эффекта Bump Mapping (наподобие чеканки).
BUMP MAPPING - A 2d-bumpmapping tutorial by Hackurd.
Including executables and source code in pascal.
More info... |
48k |
|
Jason Trowbridge |
31.03.1995 |
Эффект Плазмы, использующий полярные координаты вместо декартовых.
A really cool plasma thing with lots of options.
More info... |
15k |
|
Bjarke Viksoe |
15.12.1994 |
Второй выпуск коллекции демо-эффектов от Bjarke Viksoe.
Second bunch of great demos by Bjarke Viksoe:
It's bits and scraps of demo code. Gouraud shading,
texture mapping and other kinds of shading.
More info... |
100k |
|
Bjarke Viksoe |
04.05.1996 |
Третий выпуск коллекции демо-эффектов от Bjarke Viksoe.
Third bunch of great demos by Bjarke Viksoe:
flat, gouraud and environment shading.
It reads Autodesk 3D Studio objects! Create your own objects in 3DS
and render them real-time with this piece of code!!!!
More info... |
96k |
|
Patrick Van Oosterwijck |
20.10.1996 |
Эффект пламени с регулируемой интенсивностью.
A really cool fire routine.
More info... |
2k |
|
Gerhard Piran |
15.11.1997 |
Улучшенная версия программы BURN с возможностью регулирования пламени.
Fire code with alot of options.
More info... |
3k |
|
MCrack of the Unknowns |
21.11.1998 |
Вращающийся куб, оставляющий за собой огненный след.
Cool, burning and rotating cube.
|
18k |
|
Sacha Chua |
24.07.1997 |
Красивая демонстрация фрактальных структур. BGI Graphics.
Draws some fractals, some classics and some new
ones you've maybe never seen.
|
6k |
|
Bart Vanderostyne |
17.10.1993 |
Аппаратного скроллинг текста в режиме 320x200x256.
Great hardware horizontal text scoller in MCGA-mode.
More info... |
47k |
|
Maple Leaf |
02.02.1997 |
Красивая демонстрация движка для трех-мерных шариков.
Модуль DOSIO.TPU без исходников, но его легко написать и самому.
3d vector balls, 3d real-time morphing + full source code in asm+pascal.
More info... |
72k |
|
Vulture/OT |
05.03.1996 |
Основы работы с виртуальным экраном от демо-группы Outlaw Triad.
The Outlaw Triad Demo Series, Part 3 - PAGE-FLIPPING.
It is a virtual screen trainer [basic MCGA coding].
More info... |
9k |
|
Vulture/OT |
17.06.1995 |
Основы программирования MCGA-графики от демо-группы Outlaw Triad.
Outlaw Triad, a basic MCGA-tutorial.
It should be interesting for all people who wanna learn vga-coding.
More info... |
4k |
|
Vulture/OT |
06.06.1996 |
3D Morphing - плавное превращение одного трехмерного объекта в другой.
The Outlaw Triad Demo Series, Part 6 - 3D Morphing & Rotating.
More info... |
10k |
|
Inopia/OT |
07.08.1996 |
The Outlaw Triad Demo Series, Part 9 - POLYGONS.
It explains how-to-do-polygons [MCGA coding].
More info... |
10k |
|
Ander Haglund |
20.10.1996 |
Эффект, похожий на высвечивание фонариком части изображения.
Phongmapping stuff, draws a phong.
More info... |
2k |
|
Stian SЫreng |
08.02.1995 |
Эффект вьющегося туннеля, состоящего их точек.
A cool pixel tunnel in 320*200 mode.
More info... |
7k |
|
Unknown |
15.11.1997 |
Эффект туннеля, текстурированного плазмой.
Предусмотрено управление клавиатурой - движение вперед и назад,
а также вращение по (или против) часовой стрелке.
This is a very cool plasma tunnel which you can
"walk" around in with the keyboard.
|
2k |
|
Genie B.Mulvey |
24.06.1988 |
Эффект плазмы.
Another plasma routine.
More info... |
|
|
Peroxide |
01.06.1997 |
Третий выпуск демо-группы "Пероксид" -
Работа с 3-х мерными векторными изображениями.
The third part of The Peroxide Programming Tips - 3D VECTOR handling:
- Nice object handling
- 3D -> 2D projections
- Rotations
- Depth Sorting
- Hidden face removal
- Polygon drawing
- Glenzing
More info... |
21k |
|
Unknown |
20.11.1997 |
Трехмерное вращение сферы, состоящей из точек.
Rotate a "ball" of dots.
|
2k |
|
Unknown |
20.11.1997 |
Развевающийся на ветру сине-бело-красный флаг.
A sinus-curve waving flag.
|
1k |
|
Stefan Ohrhallinger |
19.10.1993 |
Демонстрация полноэкранного текстурирования.
Full screen texturing. Looks alot better than in 2nd Reality =)
More info... |
34k |
|
David Dahl |
20.07.1994 |
Демонстрация трехмерного вращения прозрачных многоугольников
на фоне движущейся фактуры.
Transparent 3D Vectors Example Programmed by David Dahl.
This program is PUBLIC DOMAIN.
|
4k |
|
Anders Haglund |
20.10.1996 |
Эффект волн на воде от падающей капли.
Water spectacular graphics originaly made by Dф-PhОSSфD!
Converted to Pascal by Anders Haglund
|
3k |
|
Архив поступлений |